poniedziałek, 30 lipca 2012

little help

Kochani, mam nadzieję że u was wszystko dobrze, ja za 2 tygodnie wybieram się na wesele i nie mam zielonego pojęcia co wybrać do mojej sukienki. Czy moglibyście mi pomóc? Najbardziej zależy mi na butach, które będą wygodne i w "normalnej" cenie a także jaki kolor wybrać ;)
(Beloved, I hope all is well with you, for 2 weeks I go to a wedding and I have no idea what to choose for my dress. Can you help me? The most I care about shoes that are comfortable and in "normal" price;) and which color choose )
aby powiększyć zdjęcia należy je kliknąć
(for larger images click it)
Aktualnie wybrałam do niej ten naszyjnik, ale nie mam co do niego 100% pewności. 
(Currently, I chose this necklace to her, but I don't have 100% reliable.)

Czekam na wasze komentarze, najlepiej z linkami do jakichś konkretnych rzeczy. 
(Waiting for your comments, preferably with links to some specific things.)

10 komentarzy:

  1. Bransoletki dostałam kiedys w ramach wspolpracy, jednak tyle ich bylo, ze juz nie pamietam z jakiej... ajj ja niedobra :-D
    Naszyjnik na pewno bedzie pasowal do kazdej kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym poleciała w jakieś fajne pastele, może mięta, fiolet... albo koral! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the dress, it has a nice vintage look! I would probably pair that dress with a pair of normal black pumps, depending on how conservative the wedding is going to be... If it won't be conservative, then I would probably choose something that's not so typical. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy. naszyjnik podil moje serce ;)
    dodaje Cie do obserowatorow, moge liczyc na rewanzyk :)?
    slyszalam ze lubisz neony :)?
    http://sylwiaa.blogspot.co.uk/2012/06/neon-trend-s-2012.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi lovely, I would put shoes beige or ivory.
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Heej ! Wpadłam tutaj przypadkiem i bardzo spodobał mi się Twój blog , fajne się go czyta :) z pewnością jeszcze tutaj zajrzę :)
    Obserwuję + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W River Island znajdziesz na pewno jakąś sukienkę która ci się rzuci w oko : )
    naszyjnik mega ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny naszyjnik :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie na notke o moim uczestnictwie w pierwszym FASHION WEEK w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna!
    WPADAJ DO MNIE NA KONKURS, naprawdę warto, nagrodą jest naszyjnik od MissSpark! :)

    OdpowiedzUsuń