czwartek, 5 kwietnia 2012

Midweek madness

Wczorajszy dzień był bardzo piękny, dzisiaj za oknami tylko deszcz. Pochmurna pogoda nie nastraja na żadne szaleństwa, dlatego ten dzień poświęciłam na odrabianiu zaległości które wytworzyły się na stronach które prowadzę.
(Yesterday was a beautiful day but today only the rain is outside the windows. Cloudy weather didn't inspire to madness, so I decided spent the day catching up on pages that I lead.)
Wracają do wczorajszego dnia, zrobiłam na szybko jedną sesję mojej dobrej koleżance Kasi :) Efekty możecie podziwiać poniżej. Mam nadzieję że wam się również spodobają, chodź na wykonanie ich miałam zaledwie 15 minut :)
(Go back to yesterday... I did a fast session my colleague Kate :) effects you can admire below. I hope you also like it, I had only 15 minutes to did it :))

Cóż, książki jeszcze nie przeczytałam, ale teraz na pewno mi się uda - są święta. Postanowiłam że kolejną książką którą przeczytam w końcu będzie "Starcie Królów" George'a R. R.  Martin'a. Co do filmów to obejrzałam tylko "Efekt Motyla 3" - spodziewałam się czegoś bardziej wybitnego, chociaż i tak film dostał ode mnie 7. 
(Well, I didn't read the book yet, but now I think that I will end it - holidays. I decided that the next book I read in the end will be a "Clash of Kings" by George RR Martin. I only watched the "Butterfly Effect 3" - I expected something a little more... although this movie got from me 7th.)
Muzyka na dzisiejszy nieciekawy dzień to:
 
 

6 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia : )
    jak na 15 min są śliczne ! ;D
    Życzę Wesołych Świąt ! ; *
    Alleluja! : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobna ta Kasia do jednej z moich kolezanek:)
    fajne zdj;)
    Wesolych Swiat!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful post!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna Twoja koleżanka : ) aaa i lubię tę piosenkę, lubię ;)

    OdpowiedzUsuń