czwartek, 29 marca 2012

Thursday's boredom

(self portrait)
Z racji tego iż dzisiejsze moje zajęcia są nieobowiązkowe postanowiłam spędzić dzień w domu. Jak się okazało, dobrze zrobiłam... Pogoda dzisiaj jest... wybaczcie, nie ma dzisiaj pogody. :)  Przejrzałam wszystkie rzeczy w szafie, zrobiłam porządek (sporo rzeczy do oddania). Kolejnym punktem miało być zrobienie prezentacji, niestety nie udało się. Mission failed.
(I decided to spend the day at home. As it turned out, I did the right thing ... The weather today is ... excuse me, There are no weather. :) I Looked through all the stuff in the closet, I did order (a lot of things to donate). Another point was to make a presentation, but unfortunately failed. Mission failed.)

www.filmweb.pl
Wczoraj mając troszkę czasu obejrzałam nowy film "Igrzyska Śmierci". Niestety nie czytałam książki więc nie mogę filmu porównywać z nią. Czasami żałuję że obejrzałam najpierw film a potem przeczytałam książkę, bo często obie wersje mają się nijak do siebie. Wracając do tematu, film bardzo mi się spodobał. Akcja, poświęcenie oraz realność. Warto na pewno iść na niego do kina. Jak najbardziej polecam, na filmwebie dałam mu 8 na 10. Na pewno nie jest najlepszy jakie oglądałam ale ma coś w sobie.                                                 (Yesterday, I having some time and I watched the new film "Hunger Games". Unfortunately I have not read the book so I can not compare the movie with her. Sometimes I regret I watched first video and then read the book, because often both versions have nothing to do with film. Returning to the topic, I really liked movie. Action, dedication, and reality. You should go to the cinema. Definitely recommend, on filmweb I gave him 8 to 10. Certainly not the best I watched but it's something in this film.)

Dzisiejszy post będzie krótki, niestety pogoda i czas nie sprzyjały zrobieniu zdjęć, więc zostawiam was z tym jednym zrobionym dzisiaj :) Mam nadzieję ze wam się spodoba. Piosenka na ten deszczowy dzień? Oczywiście że Marina <3
(Today's post will be short, unfortunately the weather and time weren't conducive to taking pictures, so I leave you with this one done today :) I hope you like it. The song on this rainy day? Of course - Marina)
 
  
 
  
 

8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia !
    Filmu nie widziałam ,ale przekonałaś mnie więc idę do kina, aby go obejrzeć ! < 3
    Co do piosenki ! < 3 ahh . no piosenka jest w dechee ! kocham ją ! < 33 co ja gadam ja wszystkie piosenki MaRiny kocham oraz wykony coverów ! < 3

    Pogoda chyba jak u wszystkich beznadziejna ! : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że CI się podoba :* pogoda dalej do bani :)

      Usuń
  2. Ja chyba njpierw przeczytam ksiazke, a potem obejrze film- mowia, ze adaptacja nigdy nie jest lepsza, ale kto wie.. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zwykle oglądam a potem czytam. Nigdy mi się nie udaje na odwrót :P

      Usuń
  3. uwielbiam drugie zdjęcie! jest genialne<3
    co do filmu "Igrzyska śmierci" kolejna osoba mi go poleca więc może obejrze:) a piosenka - nie muszę nic mówić. jedna z moich ulubionych.
    xoxo Natalia!

    OdpowiedzUsuń
  4. też oglądałem niedawno igrzyska śmierci ^^
    juz niedługo recenzja u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę obejrzeć ten film : )

    OdpowiedzUsuń