sobota, 24 marca 2012

Warszawa


Wczoraj byłam w Warszawie na wycieczce szkolnej. Zwiedziliśmy łazienki, Starówkę, Centrum Nauki Kopernik a także byliśmy w kinie 5D w Fort Wola.
Szczerze nie rozumiem całego fenomenu związanego z CN Kopernik. Niby jest fajnie, możesz wszystkiego dotknąć, przekonać się na własnej skórze jak to jest jednakże przydałby się tam jakiś przewodnik bo obiekt jest tak wielki, że samemu nie da się tego przejść w jeden dzień. Sporo urządzeń nie działa (albo piszę, że działają a tak nie jest), przy kolejnych zupełnie nie wiadomo o co chodzi a przy następnych trzeba poprosić animatora o włączenie. Spodziewałam się zupełnie czegoś innego niż tam zobaczyłam.. ale były również fajne punkty wycieczki, którymi było kino 5D. Ruszające się fotele, dym - to naprawdę robiło wrażenie! Największym zaskoczeniem była woda, która wyprysnęła nam w tarz i z kina wyszliśmy mokrzy! Wiadomo na sam koniec wstąpiliśmy do McDonalda i około 21:30 wróciliśmy do Sko. Poniżej kilka zdjęć z Warszawy. W razie wątpliwości JA jestem w białej kurtce:)




Koszulka - MODO 
Kurtka dżinsowa - Cropp 
Kurtka - 4F
Spodnie - Cropp
Buty - Deichmann
Torebka - CCC

A na koniec piosenka, której nie mogę wyzbyć się z głowy i chodzi za mną od miesiąca.


5 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz! Zazdroszczę wycieczki :P Trzeba było iść na koncert Mary :P
    Piosenka spoX - klip mega z psiakiem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczki do Wawy zawsze są fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w tym kinie 5D, było super :)
    No to miałaś udaną wycieczkę :D
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z @Madelaine ! Jak już byłaś w Wawie trzeba było na koncert MaRiny iść ! ;D Zazdroszczę wycieki, bo moja klasa również chce pojechać ale się trochę z nią grzebie . ; / cóż ja na to poradzę .
    ale mam nadzieje ,że w końcu pojedziemy miejmy nadzieje ,że w tym roku xD
    Świetnie wyglądasz ! O jakiej ty dziewczyno diecie mówisz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym jechać do Wawy .mmmm

    OdpowiedzUsuń