poniedziałek, 19 marca 2012

What I bought?

Jak pisałam, w niedziele wybrałam się na zakupy. Miałam nadzieję, że znajdę więcej rzeczy z mojej listy MUST HAVE tej wiosny. Nie ma się co martwić, wiosna zaczyna się dopiero od jutra (astronomiczna) a kalendarzowa 21 marca. Macie jakieś plany? Nie sugeruję tutaj wagarów :P hehe
Dobra, zboczyłam trochę z tematu, moje zakupy.
(As I wrote, on Sunday I went shopping. I had hoped to find more things to my MUST HAVE list this spring. Not to worry, spring begins tomorrow (astronomy) and calendaring on March 21. Do you have any plans for this day? I'm not suggesting here truancy :P hehe. Ok, a little way off the topic, my purchases.)
Jest to torba z firmy MIZESA, jestem z niej bardzo zadowolona. Wygląda świetnie! Znalazłam ją na stronie Marty, jeśli i Wy chcielibyście dostać torbę o 5% tańszą z tej firmy, zapraszam po ten link - Mizesa. Każda z Was znajdzie sobie coś dla siebie, a warto! Można śledzić gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka, więc jesteście na bieżąco. Plus u mnie wszystko odbyło się błyskawicznie! Zamówiłam w piątek a torba została mi doręczona do moich rąk już w poniedziałek. Zachęcam! :)
(bag - Mizesa)
Podkoszulek zakupiony w Pull&Bear, ma bardzo ciepły kolor plus jej boki są z przezroczystego materiału. Idealna dla tych który podążają za trendami a wstydzą się wyjść w całkowicie przezroczystej bluzce.
(T-shirt - Pull&Bear)
Marynarka z House'a, jestem zachwycona jego kolorem, który na wiosnę wraz z innymi mocnymi kolorami będzie często spotykany na naszych ulicach. Na 2 zdjęciu możecie zobaczyć mój nowy kolor paznokci - pastelowy żółty.
(jacket - House)
A oto lakiery które jak tylko zobaczyłam to wiedziałam ze będą moje - claire's. Modny pastel w 6 kolorach.
(nail polish - claire's)
Paleta naklejek na paznokcie w kolorze srebrnym, szukałam takich od miesięcy! Doczekałam się :) Glitter.
(Stickers for nails- glitter)
Lekkie balerinki z motywem ćwieków oraz koloru niebieskiego co u mnie w szafie z butami jest nowością, mam nadzieję że mnie nie obetrą jak wszystkie inne. Zakupione po okazyjnej cenie 30 złotych w CCC.
(shoes - CCC)
Rajstopy imitujące zakolanówki, tym razem postawiłam na szarości bo w mojej szafie sama czerń. Gatta
(pantyhose- gatta)
I tym akcentem kończę dzisiejszy post, mam nadzieję że wkrótce znajdę czas na zdjęcia w plenerze i zrobię kilka zestawów. 
(And this accent I finish today's post, I hope that soon I'll find time for the pictures in outside and do a few sets)
Mogę powiedzieć iż ostatnio zaciekawiła mnie skromna ale na prawdę genialna twórczość Rity Ory, jej głos jest magiczny. Coś dla was - jej nowa piosenka:
(I can say that I recently became curious about the modest but brilliant work of Rita Ory, her voice is magical. Something for you - her new song :) )


16 komentarzy:

  1. dziękuję Ci bardzo jeżeli naprawde Ci się aż tak podoba zapraszam obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczneeee ! Normalnie mnie powaliło *.*
    Marynarka i torebka , buty *.*
    No , matko , no wszystko ! ; DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba i lakiery, kocham takie kolory!!! :) A co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mega notka! masz oko Magdaleno ! Piękna torba i paznokcie :D nie mam się do czego przyczepić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka i marynarka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. So many cute finds, I love all of them!

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarkę i naklejki na paznokcie bym Ci ukradła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty cudo ;) Mam tylko nadzieje, że wytrzymają Ci trochę, bo moje zakupy w tym sklepie zawsze kończyły się po 4 miesiącach reklamacją ;/ Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa takie buty :-) hmm ciekawy kierunek ;-)

    OdpowiedzUsuń