piątek, 16 marca 2012

sunny Friday

Wiosna!, wychodząc dzisiaj z uczelni poczułam ją pełną gębą. Słońce świeci, lekki wiaterek... Mmmmm... żyć nie umierać. Postanowiłam napisać notkę o tym w co ubrałam się dzisiaj.
(Spring!, leaving college today, I felt her "mouth full". The sun is shining, light breeze ... Mmmmm ... live not die. I decided to write a note about what I wore today.)
Marynarka (jacket) - Reserved
Koszulka (T-shirt) - Camaieu 
Torba (bag) - Ravel
Szal (shawl)- C&A
Przypinki (Buttons) - Nici Diddl
Lakier(Nail polish) - H&M 
Plany na weekend? W sobotę - urodziny kumpeli (prezent już jest :P), niedziela - zakupy w Silesia City Center. Mogę się pochwalić iż zamówiłam piękną torbę, jeśli ją dostanę to się pochwalę, A JAK! :)
A Wy? Jakie macie plany na ten piękny i ciepły weekend?
(My plans for this weekend? On Saturday - birthday my friend (gift is ready : P), Sunday - shopping in the Silesia City Center. I can be proud that I ordered a beautiful bag, if I get it in monday I will show U :) And you? What are your plans for this beautiful and warm weekend? xoxo)
A to dla was coś pozytywnego na weekend :* (And that is something positive for the weekend :*)
 

20 komentarzy:

  1. świetny oufit! a w kolorze lakieru się zakochałam:) co do weekendu to "zarys" planów mam ale czy wypali nie mam pojęcia. wiem jedno: spędzę dużo czasu nad książkami bo w poniedziałek czekają na mnie dwa sprawdziany..

    OdpowiedzUsuń
  2. No torba super! :)
    Ja w weekend mam szkołę, niestety ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a ty to dasz rade. Całe 5 dni się obijałaś :D (tak jakby)

      Usuń
  3. Kolor torby jest super.
    Pytałaś u mnie na blogu jak zrobiłam sobie różowe końcówki na włosach. No więc rozjaśniłam je, a potem nałożyłam różową farbę. Jeśli byłabyś zainteresowana farbą to była to soczysta malina z 'Joanny', niestety po kilku myciach schodzi i trzeba znowu farbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie jakieś zrobić, myślałam aby zmienić kolor na bardziej naturalne i dać takie morskie pasemka. Nie wiem jeszcze! Aaaaa! Muszę się zastanowić, dzięki za komentarz :)

      Usuń
  4. Takie słońce naprawdę pozytywnie nastraja... Wspaniała torba ;) Pozdrawiam ;) moze poobserwujemy sie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo! Bardo nastraja! Dzięki :)
      Dodaje do obserwowanych!

      Usuń
  5. Mam nadzieje że to slońce bedzie tak cały czas świecić :D dobra nuta na weekend :D ide sie na impreze szykować ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek ma być kiepsko ale potem rozpogodzenie :P
      dzięki za komentarz! xoxo

      Usuń
  6. no , pięknie ; D
    Musisz się pochwalić ! Czekam na post w której ją ujrzę i mi szczęka opadnie ;D
    Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będę gorszy i też powiem że torba supppcio - w pierwszej chwili pomyślałem, że czarna byłaby ładniejsza, ale chyba się pomyliłem ;pp Gratki
    Plany weekendowe - piękne słońce, cieplutko, w sam raz na wyjazd na - ... narty xD Nie ma to jak pojeździć w samej bluzie przy pięknym słońcu na nartach w Słowacji ;-) Było super. A i sezon rowerowy już zacząłem, w piątek przejechałem się do biedronki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymek, miałeś bardzo daaaaleko do biedronki. Chyba z 400 metrów przejechałeś. Szkoda ze Cię na imprezę nie zabrałam! Ehhh :P
      dzięki!

      Usuń
    2. Haha, ale jeszcze trzeba wrócić, a to daje po zaokrągleniu prawie kilometr xD A co do impry to za 20 dni sobie poimprezujemy ;D Zobaczysz ;)

      Usuń
  8. Ja również dodaję- bardzo, bardzo chętnie! :-) mam torbę dosyć podobną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor paznokci i apaszka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. technologię żywności i żywienie człowieka ;) to była Akademi Rolnicza, ale od kilku lat połączyli ją z Polibudą ;p

    OdpowiedzUsuń