poniedziałek, 12 marca 2012

runny weekend







Dzisiejszego dnia nie poszłam na uczelnie, postanowiłam ten dzień spędzić w domu i wyleczyć się do końca (o ile to możliwe). Sobotę spędziłam w łóżku, kończąc "Pamiętniki Wampirów - Księgę 1". W niedzielę wybrałam się z moim tatą do cioci w odwiedziny. Dzień był ciepły więc z kuzynostwem wyszliśmy porobić zdjęcia które widnieją wyżej. Poniedziałek? Jest godzina 15:00, a ja jestem na 100 stronie "Pamiętników Wampirów - Księga 2", pociągającym nosem i mniejszym kaszlem niż wcześniej. Czuje że jestem na dobrej drodze do wyzdrowienia, lub sobie to po prostu wmawiam.
(This day I didn't go to university, I decided to spend the day at home and heal all the way (if it's possible). I spent Saturday in bed, finishing the "Vampire Diaries - Book 1". On Sunday I went with my dad to my aunt for a visit. The day was warm so I decided with cousins ​​went outside to take some pictures, which you can see up. Monday? It's 15:00, and I'm at the 100 page on the "Vampire Diaries - Book 2", appealing nose and cough less than before. I feel I'm on the road to recovery, or maybe I think that I'm on way to recovery. hahah)

http://lubimyczytac.pl/
Co mogę powiedzieć o przeczytanej książce "Pamiętniki Wampirów - 1"? Że całkowicie różni się fabułą od serialu telewizyjnego którego oglądam na bieżąco. Zapomniałam dodać ze jestem fanką serialu. Ale czy zostanę fanką książki? To pomoże mi zdefiniować 2 część. Mogę powiedzieć że jeśli przeczytacie 1 księgę,  a wiecie co dzieje się w serialu to możecie się lekko rozczarować a potem zdziwić. Ja odczułam takie emocje. Na pewno polecam ale nie spodziewajcie się jakichś rewelacji.
(What can I say about the book, "Vampire Diaries - 1"? That story is completely different from the television show that I watch regular. I forgot to add that I'm a fan of the show. But can I become a fan of the book? Part two of this book will help me. I can tell you that if you read part one, and you know what happens on the show, you will be a little disappointed and surprised later. I felt this. For sure I recommend but don't expect any revelations.)


8 komentarzy:

  1. Fajnie wykonane zdjęcia ! ; D
    a ten kotek to twój ? ;->
    również jestem fanką serialu i zgadzam się ,że książka różni się od serialu .
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i miłego czytania drugiej części Pamiętników ; D

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kotek nie mój ale był słodki i się łasił. A pozował do zdjęć jak niejeden model :P

      Usuń
  2. Ciekawe te fotki, najlepsza jest z tym kotem :D chce takiego. Wolny poniedzialek to najlepsza rzecz pod słońcem. Kuruj sie Magda co jutro zaszczycisz na swoja obecnoscią na uczelni:P do jutra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wolny poniedziałek to ja 2 niedziela :D
      Zaszczycę was mą obecnością. xD
      Też chce takiego słodziaka!

      Usuń
  3. ale ten kotek paczy! ma piękne oczka :>

    + zapraszam do siebie www.look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń