czwartek, 12 kwietnia 2012

birthday post

Niestety... nie udało mi się napisać w dniu moich urodzin do was. Było to spowodowane brakiem czasu plus zepsutym laptopem. Ostatecznie laptop naprawiony dzięki Bartkowi, któremu serdecznie dziękuję, a urodziny spędzone przyjemnie z Kubą w Katowicach. Zrobiłam kilka zdjęć outfit'u dla was kilka dni temu, póki pogoda była ok.
(Sorry ... I couldn't write on my birthday to you. This was due to lack of time, plus a broken laptop. Eventually the laptop repaired by Bartek, whom I thank! and birthday spent pleasantly with Kuba in Katowice. I took some pictures my outfit for you a few days ago, while the weather was good.)
bluzka/ blouse - second hand
rajstopy/ tights - Gatta
spodenki/ shorts - H&M
buty/ shoes - "Takie buty"
kurtka skórzana/ leather jacket - attentif
paznokcie (naklejki) / nails (stickers) - Glitter
pierścionek/ ring - apart
bransoletki/ bracelets  - H&M
http://lubimyczytac.pl
Pisałam wam kiedyś że czytam "Pamiętniki wampirów - Księga 2", mogę się pochwalić iż ją skończyłam. Oceniłam ją jako dobrą, bo spodziewałam się jednak iż będzie ciekawsza, samej akcji jest sporo ale nie jest ona zaskakująca. Jeśli chodzi o elementy fantastyki jest ich sporo. Dla fanów "Zmierzchu" i krwią napędzanego świata będzie idealna. Jako iż mam jeszcze 3 i 4 Księgę, postanowiłam nieco odsapnąć od wampirów i zagłębić się w inną krainę fantasy. 
(I wrote to you once that I read "The Vampire Diaries - Book 2", I can be proud that I finished it. Evaluated it as good, but I expect that it will be more interesting, the action is a lot but it is not surprising. Many elements of fantasy. For fans of "Twilight" and the blood driven world will be perfect. Since that I have 3 and 4 of the book, I decided a little breather from the vampires and delve into a different realm of fantasy.)


http://lubimyczytac.pl
Starcie Królów Georga R.R. Martina, to 2 część przygód odważnych ludzi, a teraz także Królów. Mam wielką nadzieję iż książką zachwyci mnie jak pierwsza część. Kto czytał lub oglądał serial, który również bardzo polecam - 2 sezon na HBO lub iitv, będzie wiedział o czym piszę. 
(Clash of Kings by George R.R. Martin, second part of the adventures of brave people, and now the Kings. I sincerely hope that the book will impress me as the first part. Those who read or watch a show that I also highly recommended - 2 season on HBO or iitv, that will know what I write.)



Co do muzycznych "perełek"... Przesłuchuję właśnie nowy album "Here and Now" Nickelback, mogę wam powiedzieć że ten 7 album jest równie dobry jak reszta, jeśli ktoś jest och fanem, bądz lubuje w takiej muzyce - polecam. Mam na tej płycie 3 perełki, mianowicie często graną w radiostacjach "Lullaby". Ubóstwiam wręcz "When We Stand Together" plus "Everything I Wanna Do".
(As for the musical "pearls" ... Just listen to the new album "Here and Now" by Nickelback, I can tell you that the 7 album is as good as the rest, oh if anyone is a fan, or delights in this music - I recommend. I'm have on the record three HITS, frequently played on radio stations, "Lullaby". Simply adore "When We Stand Together," plus "Everything I Wanna Do".)

Na sam koniec muzyczny kącik - Oczywiście Nickelback :) 
Jeśli macie jakieś ciekawe piosenki, którymi chcielibyście się podzielić, piszcie wykonawców oraz tytuły w komentarzach!

11 komentarzy:

  1. Jak zwykle pięknie wyszłaś na zdjęciach ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek ma obłedny kolor! :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy birthday, lovely
    Would you like following each other on GFC?
    Let me know would love to follow you back

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  4. I follow you now!!!
    Hope to see you on my blog again
    Besos, Marcela

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego ;)) Bardzo podoba mi się ta czarna skórzana kurtka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love that outfit! It looks so stylish!

    OdpowiedzUsuń