wtorek, 17 kwietnia 2012

spring cleaning

Z braku laku zaczęłam dzisiaj sprzątać, no ok... Może nie z braku laku - jakoś tak źle mi było. Podczas sprzątania wymieniłam "rzeczy" na mojej tablicy korkowej. Cóż, są na niej moje 3 inspiracje - Hanna, MaRina oraz Nikki oraz zdjęcia osób mi bliskich i nie tylko. Chciałam wam się również pochwalić 2 nabytkami od Kasi, które dostałam na urodziny. Dziękuję również Oskarowi na kolejną książkę do poduszki :)
(Out of boredom, I started to clean up today, well, ok ...   Maybe not out of boredom - I was so sad. During cleaning I have exchange "things" on my corkboard. Well, these are my three inspirations - Hanna, Nikki and Marina, and photos of my loved ones, and more. I wanted you to also boast two gifts from Kate, which I got for my birthday. I also want to thank Oscar for another book to the pillow :) )
Obie rzeczy są z Glitter'a :)
(Both are from Glitter :))

Autograf to zabawna sprawa :) Ja oczywiście nie miałam papieru na autograf a Marina mazaka aby podpisać płytę. Ten papierek to wejściówka na koncert w Częstochowie. 

http://www.filmweb.pl
Może coś o filmach? :) Nie wiem czy słyszeliście o polskim filmie "Bokser", premierę miał na TVN. Na szczęście nagrałam sobie ten film bo w tym dniu byłam bardzo zmęczona. Cóż mogę o nim powiedzieć? Film jest dobry - nawet lepszy niż produkcje kinowe, ale coś mi tam nie pasowało. Miałam dziwne wrażenie że nazwanie go BOHATEREM to lekka przesada. Medialna sprawa, ale wielu ludzi dla swoich bliskich jest w stanie się poświecić oddając organ, szczególnie że mamy 2 nerki (koncepcja filmowa). Czemu o tych ludziach nie jest tak głośno? 
(Maybe something about movies? :) I do not know if you heard about the Polish film "The Boxer", premiered on TVN. Fortunately, I recorded this video because on that day I was very tired. What can I say about him? The film is good - even better than the theatrical productions, but something I did not belong there. I had the strange feeling that calling him a hero is a slight exaggeration. Media business, but many people for their loved ones are able to devote himself to giving the authority, especially since we have 2 kidneys (the concept of film). Why do about these people is not so loud?)
http://www.filmweb.pl

Kolejnym filmem który obejrzałam pod wpływem masowego szaleństwa wokół niego - "American Pie - Reunion". Jeśli ktoś oglądał 1 czy kolejną część wie o czym ten film jest. Świńskie dowcipy, alkohol oraz imprezy. Cóż więcej dodać, jeśli ktoś polubił wcześniejsze części, tą również pokocha! Ja się uśmiałam :)
(Another film that I watched under the influence of mass madness around him - the "American Pie - Reunion". If someone saw one or another part knows what this movie is. Pig jokes, alcohol and parties. What more to add, if you liked the earlier part, that the love! I will laugh :) )


Warto posłuchać <3 


6 komentarzy:

  1. Pierścień rewelka! Ten z krzyżem ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki, pierścień z krzyżem jest fenomenalny !
    Również posiadam tablice korkową i muszę coś w niej zmienić,
    chociaż jak dla mnie jest wspaniała, bo dostałam ją w prezencie na urodziny i są na niej zdjęcia moje i moich przyjaciółek!
    Filmu ( Boxer ) nie oglądałam, ale zgadzam się z twoim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń