poniedziałek, 20 lutego 2012

"... dobrze widzieć cię znów"


Witam was kochani. Wypoczęci po weekendzie i pełni energii do powrotu do pracy/szkoły?;) Ja na szczęście mam jeszcze tydzień ferii, ale muszę się ostro zabrać za nadrabianie zaległości w szkole.
Dzisiaj z rana wybrałam się do kina na Trzej Muszkieterowie 3D i jestem zachwycona tym filmem. Świetna fabuła, scenografia, kostiumy i gra aktorska. Efekt końcowy jest naprawdę zadowalający :)

Chciałam Wam również polecić debiutancki album Dziun - A.M.B.A. Słucham go dzisiaj chyba już 3 raz i nadal nie mogę wyjść z podziwu. Jest to nowoczesna i alternatywna produkcja, która na pewno przypadnie do gustu słuchaczowi dobrej, nietuzinkowej muzyki. Album jest utrzymany w stylu future, urban, reggae i zdecydowanie odbiega od kanonów muzy, którą zalewają nas wszystkie stacje muzyczne w Polsce. Moim numerem jeden na płycie jest Coś nie tak - to najwybitniejsza piosenka, która zachwyca i zaskakuje.
Nie mogę zapomnieć o najbardziej zasłużonej osobie na tej płycie - Rafał Malicki! To on nadał temu albumowi takiego brzmienia i harmonii. Majstersztyk panie Rafale :)



Dziun - A.M.B.A.

1 komentarz:

  1. Przyznam się ze jeszcze nie słuchałam, ale na pewno nie omieszkam. A Rafał to tą muzykę czaruje, jak ten Copperfield :P

    Co do wolnego to się nie chwal, ja już zaczęłam od poniedziałku. Ale całkiem pozytywnie :)

    Trzej Muszkieterowie 3D? Jakoś mnie to 3D nie przekonuje, byłam na paru fajnych filmach ale kot w butach 3D? Boże, gdzie jest wyjście? xD

    OdpowiedzUsuń