niedziela, 5 lutego 2012

Blogowanie czas zacząć

Jak większość z was tutaj, my- 3 zwykłe dziewczyny chcemy zacząć wyrażać siebie, swoje pasje, marzenia. Opowiedzieć wam tą historię od samego początku i oby końca nie ujrzała!
Natalia - nastolatka, żyjąca w pięknym mieście gdzieś na wschodzie Polski. Kochająca dobrą polską muzyką, choć nie zamyka się tylko w kręgach narodowych. Inspiruje ją moda, którą wykorzystuje na co dzień w swoich zestawieniach. Bardzo chciałaby zostać modelką lecz boi się zimna, dlatego postanowiła iż będzie podziwiała fotografię zza okna do świata Internetu. Postanowiła rozpocząć swoje blogowania wraz z nasz resztą czyli -
Olą - tegoroczną maturzystką, miejmy nadzieję że Ola wygrzebie się z tych nakładów makulatury który ma aktualnie koło siebie i napiszę coś od siebie. Jak już wspomniałam, a może nie... Ola przyszłością narodu teraz jest, mieszka nad Wartą i posłuchać jej na pewno warto. Kocha dobrą i klimatyczną muzykę a gdy chodzi o modę to zna wszystkie nowe trendy i wie z czym je połączyć aby zawsze wyglądać trendy.
Ostatnią dziewczyną jestem JA, Magdalena - cóż mogę o sobie napisać? Żyję w historycznej krainie położonej w Europie Środkowej, dlatego zawsze jestem taka niezdecydowana. Kocham, lubię, nienawidzę i jest mi z tym dobrze. Interesuje się fotografią (z aparatem w ręku), kocham muzykę (prawie każdą), wieczory z filmami - bardzo lubię, wieczory z książką również. Mam nadzieję pokazać wam kawałek naszego świata i przy okazji nie stracicie przy mnie, Ojjj!!! przepraszam, PRZY NAS swoich cennych minut życia.
Pamiętajcie, jest takie cenne powiedzenie - "Czytanie to podstawa rozwoju", więc mam nadzieję że przy nas też w jakiś sposób się rozwiniecie i my przy was!

Jak się poznałyśmy? Dzięki pewnej uroczej osobie, której nie brak własnych poglądów i spojrzenia na świat. To ona nas zainspirowała do stworzenia tego bloga - Marina.
Dziękujemy!
A teraz drogie dzieci! Blogowanie czas ZACZĄĆ!

1 komentarz: