wtorek, 12 lutego 2013

what to do?

Kochani, z posta na post obiecuję wam i sobie że będę tutaj pisała... jakoś tak wychodzi że jeszcze ani razu nie dotrzymałam tej obietnicy.., więc już jej nie będę składać.
(Beloved, from post to post, I promise you and myself that I wrote here ... as you can see I can't keep this promise ..  so I will not.)
Sesja się skończyła... Mogę powiedzieć że nawet z pozytywnymi ocenami. Mam tydzień wolnego i nie wiem co mam robić. Jak pisałam we wcześniejszym poście dostałam GREY'a którego do teraz nie przeczytałam ponieważ została gdzieś pożyczona. Myślę że się jej nie doczekam lub nawet nie odzyskam. Chcę do was napisać coś sensownego ale szczerze? Gdy patrzę za okno widzę tylko śnieg. Nie LUBIE ZIMY! Wręcz nie znoszę! Był moment w lutym że chciało mi się żyć, słońce świeciło i było tak przyjemnie, a teraz znowu to samo za oknem - biała otchłań.
(Session is over... I can tell you that even with positive reviews. I have a week off and don't know what to do. As I wrote in an earlier post, I got the Grey and didn't read it until now because it was borrowed to someone. I think I will never see this book again. I want to write something meaningful but honestly? When I look out the window all I see is snow. I don't LIKE WINTER! I hate it! There was a moment in February that I wanted to live, the sun was shining and it was so nice, and now again the same - white abyss.)
http://www.filmweb.pl

Podczas nauki zaczęłam oglądać dużo (co jest dziwne) bajek. Dziwi mnie ten fakt ponieważ bajki zazwyczaj oglądałam sporadycznie, okres nauki - nagminnie. Więc chciałabym wam polecić bardzo kolorową bajkę - "Ralph Demolka". Świat gier który żyje swoim życiem. Polecam każdemu kto grał w jakiekolwiek gry w dzieciństwie, będzie miał wiele radości. Mnóstwo śmiechu i radości dla starszych i tych młodszych. Moja ocena? Mocna 9!



(During the study I started watching a lot (which is odd) stories.. I am surprised because I usually watched cartoons occasionally, a period of learning - commonly. So I would like you to recommend a colorful story - "Wreck-It Ralph". World of games which is living its own life. I recommend everyone who played any games in the childhood, will have a lot of joy. Lots of laughter and joy to the elderly and the young. My rating? Strong 9!)

 
i tym radosnym akcentem zakończę dzisiejszą notkę. :)
Czekam na was na :
(and I will finish today's note with this happy accent.:)
I am waiting for you on:)


12 komentarzy:

  1. dobrze,że piszesz ; ) bo jak już tworzysz i skrobiesz to zawsze sensownie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! Muszę się zabrać za napisanie u mnie na blogu bo też się zbieram i zebrać nie mogę ! ale e końcu to jest moje życie więc trzeba się bardziej przyłożyć :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że właśnie dzisiaj rano pomyślałam, żeby sprawdzić Twojego bloga, bo dawno nie zaglądałam? Telepatia :-D Ja za zimą też nie przepadam, ale myśl o nadchodzącym weekendzie i Zakopanem (!!!) napełnia mnie miłością do tej pory roku :-P Pozdrowionka i do miłego zobaczenia ;-* Tyśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze gdzieś młodego wyciągnąć w ten mój ostatni weekend! Może nie Zakopane (miłego wypadu) ale chociaż gdzieś! xD

      Usuń
  4. Nice post!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię zimy! :C Mam nadzieję, że czym prędzej przyjdzie wiosna! :) A co do bajki to nie oglądałam jeszcze, ale pewnie nadrobię z siostrzeńcem w wakacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratz that exams are over!!! So you have time to enjoy yourself before next ones come:)
    I really love the first photo!
    I'm your newest follower!!
    Hugs and kisses from Shanghai!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the photos! I absolutely hate winter too, I can't wait for summer. :-(

    OdpowiedzUsuń